možnost přispět 20 Kč na další rozvoj stránek

Anketa

nahrává se...

Přihlášení Registrace

hráčů registrováno: 45
nejste přihlášen / a
Přihlásit

Výživová poradkyně

Strategie, RPG, Tower defence

Zde najdete pěkné strategie, RPG a nové oblíbené typy jako tower defence.

Online hra: Pokemon Emerald Version
53 %
333
2
Každý dnes hraje pokemon GO, ale dávno předtím tady byla klasická konzolová bitevní hra pokemon. Tady je jeji oprášená verze.
Online hra: Ultimate Tower
13 %
401
0
Tower defence, kde máte jen jednu několika patrovou věž. Ta vám vyrábí jednotky a s těma posouváte po mapě, abyste ji ubránili. Celkem zajimavý koncept.
Online hra: Villainous
27 %
415
0
Opak Tower Defence strategie. Nyní jste vy ten zlý nájezdník, který posílá po cestě mezi věžemi své jednotky dobít město.
Online hra: Kingdom Wars Idle
40 %
378
1
Jste válečník a rozhodl jste se dobít obří nedobytnou pevnost. Sám to ale nezvládnete. Vybudujte postupně armádu a vylepšete své sýpky a doly. Pak se vám to možná povede.
Online hra: Sacred Treasure
33 %
358
2
Pěkné vtipné malé RPG se spoustou potvor k zabití a vylootování. Vylepšujete postavu a probojováváte se do dalších misí skrz zajimavý příběh.
Online hra: Farmer Quest
33 %
382
0
Při soubojích na hrací ploše posouváte řádky nebo sloupce, abyste spojili tři a víc stejných objektů. Poražené bosy si pak můžete najmout jako vlastní bojovníky a vylepšovat.
Online hra: Royal Guard
27 %
356
1
Odvážný lučištník chrání království před hordami útočících příšer. Máte šípy, máte meteority, máte prokletí. Tak hurá na ně !
Online hra: Asgard attack
33 %
418
0
Pěkná středověká strategie, ve stylu tower defence, kde místo věží ovládáte samostatné vojáky po celém hracím poli.
Online hra: Stormy castle
14 %
526
0
Variace na tower defence, ve které bráníte svůj hrad, ale také posíláte jednotky, aby dobily protivníkův hrad. Je to poměrně těžká strategie, takže nic pro začátečníky :)
Online hra: Pinesquest
67 %
508
0
RPG ve stylu Zeldy, plná vtipných hlášek a zábavy. Dvojice hrdinů se postupně vyzbrojuje a snaží se najít legendárního programátora, který stvořil celý jejich svět, aby mu provedla něco příšerného :-P
Online hra: Necronomicon: Book of Dead Names
60 %
537
2
Atmosférická karetní hra na motivy knížek H.P. Lovecrafta. Sehrajete postupně třicet karetních duelů plných kouzel a příšer z nočních můr.
Online hra: Tinysasters 2: rise of the nexus
20 %
576
3
zkuste si vybudovat prosperující civilizaci, když máte k dispozici jen malé území a ze všech stran se na vás valí přírodní pohromy
Online hra: Gemwars
24 %
585
1
Akční strategie. Souboje kouzelníků na barevném poli many. Vaši protivníci jsou čím dál těžší a vy se musíte rozhodovat, zda koupíte nová kouzla nebo si zvýšíte životy.
Online hra: Guild Dungeons 2
33 %
578
0
Postavte si město, armádu, vymyslete zbraně a brnění a najměte si hrdiny. Pak se můžete vydat dobývat celou mapu. Zajimavá fantasy strategie s prvky rpg i adventury.
Online hra: Epic battle fantasy 4
60 %
627
1
Epické RPG pokračuje. Poté co hrdinové zachránili ve trojce svět, rozhodli se ho vyplenit, podle vzoru, co jsem zachránil, je moje :-D Neohrožená druidka Anna se vydává na cestu, aby jejich řádění učinila přítrž.
Online hra: Incursion 2: The Artifact
30 %
743
0
Co dodat. Nejlepší flash strategie má druhý díl a tady vám ho přinášíme. Tower defence orgie mohou začít :-D. Upozornění: hra má asi 23 mega a před startem ještě generuje grafiku, tak vydržte.
Online hra: Cursed Treasure 2
65 %
827
2
pokračování legendární tower defence hry s novou grafikou a opět dobrou hratelností. Hrdinové, ruce pryč od mých diamantů !
Online hra: Band of Heroes
40 %
608
0
tak trochu střílečka, tak trochu rpg. partička hrdinů se utěšeně rozrůstá a výprava za ukradeným drahokamem může začít.
Online hra: Monsters TD 2
50 %
691
0
příšerky už se blíží k vaší základně. stavte věže a zabijte všechny, než se dostanou až k vám. moc pěkná tower defence.
Online hra: Phage Wars
63 %
636
1
Oddechová strategie. Souboj virů o to, který infikuje více buněk a stane se dominantním. Hra má spád a nedokážete se od ní odtrhnout, dokud neprojdete všech 20 levelů.
Online hra: Incursion
71 %
1038
1
Povedená tower defence hra, s fantasy tématikou. Boje jsou originální, někdy těžké, ale hlavně zábavné. Po cestě sbíráte nové druhy jednotek a využíváte různá monstra, která na tom kterém bojišti žijí.
Online hra: Enigmata: Stellar War
67 %
732
3
Hustá vesmírná řežba. Stavíte si obranu bitevní stanice a prolétáváte s ní nepřátelským územím. Jedná se v podstatě o tower defence, ale ve volném vesmíru.
Online hra: Tentacle Wars
50 %
685
1
Chapadla, chapadlááá, máte spoustu chapadel a neváháte je použít :-D strategie z mikrosvěta pro chápavé chápany.
Online hra: Kingdom Rush
57 %
928
3
nová povedená tower defense ze středověku, která je plná vtipných hlášek, dobře se ovládá a zaručeně vás pobaví
Online hra: Gate Of Apocalypse
60 %
610
0
RPG strategie. Vyberte si bojovníka a projděte s ním náročnou cestu, při které se učí nové schopnosti a kupuje si výbavu.
Online hra: Spectrum TD
70 %
754
0
Vymazlená tower defence z vaší zahrádky. Hmyzáci se valí, jedna vlna za druhou, ale vy neleníte a vyvíjíte obranné věže. Hra obsahuje spoustu vychytávek.
Online hra: Demonrift TD
60 %
753
1
netradiční fantasy tower defence, kde z věží vylézají jednotliví bojovníci a pouštějí se do boje s postupující vlnou nepřátel. hra je také okořeněna stavbou budov na velké mapě.
Online hra: Zombie TD reborn
40 %
703
3
Zombíci útočí. Stavte věže a zastavte jejich pochod. Nekonečná tower defence strategie.
Online hra: Spectromancer Truth & Beauty
50 %
584
0
Fantasy souboje s kouzelníky, pomocí kartiček, né nepodobných magic the gathering. Pravidla jsou však trochu jiná. Zachraňte svět před vládou chaosu :)
Online hra: Dark Legion 2
24 %
744
2
dva kouzelníci proti sobě, hrací plocha s pomíchanou manou, vaše taktické schopnosti a postřeh, rovná se pořádná porce zábavy na dlouhé zimní večery
Online hra: Planet Defender
64 %
702
0
v této tower defence hře bráníte Zemi před nálety nepřátelské rasy z vesmíru. na výběr je z několika obtížností a ve hře můžete i provádět výzkum. vaše věže se také vzájemně podporují, takže přemýšlejte, kde je postavíte.
Online hra: Murloc 2: Episode 1
59 %
1012
4
RPG na motivy známé hry WoW. hrajete netradičně za Murloka, vše je jako ve warcraftu, ovšem svět je pouze ve 2D.
Online hra: Robot Attack
80 %
819
0
Roboti se vzbouří a chtějí vyhladit lidstvo. Jedinou nadějí je malý človíček, který ukradne robotům nejcennější věc a schová ji do obranné věže. Ale teď po vás půjdou všichni !!! Netradiční ale zábavná tower defence hra, s výbornou grafikou.
Online hra: Solarmax
44 %
717
0
Výborná strategie z blízkého i hlubokého vesmíru. Dobýváte nejprve Měsíc, pak Mars a po objevení hvězdné brány i další soustavy. TO MUSÍTE VIDĚT
Online hra: Epic battle fantasy 1
62 %
845
2
fantasy klasika. velice hratelná a zábavná, ale ke konci taky dost těžká. finální bos Zombie Goku prověří vaše taktické schopnosti do krajnosti.
Online hra: Epic battle fantasy 3
48 %
1260
6
starobylý démon vysál našim hrdinům všecku sílu a zkušenosti, takže musí začít zase od píky :) v pokračování výborného RPG
Online hra: Epic battle fantasy 2
75 %
708
0
vydařené tahové RPG souboje. doveďte svou partičku dobrodruhů přes hordy nepřátel až k finálnímu bosovi
Online hra: Penguins attack 3
80 %
771
2
Zastavte útok armády tučňáků v téhle nové tower defence hře. Tentokrát se s tím tučňáčí konstruktéři nepárali, takže to bude maso.
Online hra: Castaway
80 %
651
1
isometrická RPG, docela propracovaná i s bojovým petem :) jste na neznámém ostrově. vycvičte si svého hrdinu řadou náročných úkolů a unikněte
Online hra: Cursed Treasure
54 %
806
0
velice pěkná tower defence, s vychytávkami jako talentový strom a používání kouzel. taky příchod šampióna je netradiční :-)
Online hra: Penguins Attack TD 2
48 %
756
4
armáda tučňáků se vydala na pochod. dokážete postavit dost věží, abyste je zastavili? zábavná tower defence hra, ve stylu Gemcraftu
Online hra: Civilisations Wars
80 %
682
1
rozsáhlá strategie, nádherně graficky zpracovaná. a must see !
Online hra: Gemcraft
63 %
860
6
tzv. tower defence, fantasy strategie s prvky RPG. bráníte svou vesnici před hordami příšer vytvářením kouzelných diamantů a zlepšujete své magické schopnosti.
Online hra: Hex Empire
80 %
960
3
velice tuhá, ale dobrá strategie. vyberte si město a poražte 3 počítačem ovládané země. rychlá smrt, nebo úplné vítězství